Tandläkaren

Nu har jag varit hos tandläkaren, inte många gånger kvar och det ska bli sjukt skönt att säga bye bye till tandställningen om inte allt för lång tid: Fick ett datum idag som jag håller hemligt! Tills dess blir det oavbruten huvudvärk eftersom dem spände extremt idag...
Dagen idag kommer tillägnas min fina pojkvän som fyller femton år idag. Vilket innebär moped, byxmyndig, straffmyndig och att man får cykla utan hjälm. Det är en stor dag!
Såg ut som att det skulle bli båstad med tjejerna på kvällen ett tag, men allting är emot mig att åka.. :( tråkigt tråkigt.
Nu ska Jonas skriva moppeprovet (som han kommer klara utan ett enda fel) om en timme så jag håller tummarna tills jag får ta min moppe bort till skavböke och träffa honom!

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0