Mellanlandar hemma

Känns som jag alltid bloggar när jag är påväg någonstans, haha.. Jag är just hemkommen ifrån älsklings-Harry Potter. Jag vaknade rastlös vid sju, rastade hunden, gjorde frukost till alla och sedan bestämde jag mig för att åka till Jonas (Harry) och krypa ner hos honom, så det gjorde jag! :d
Tillbringade hela förmiddagen hos honom, supermys! Förmiddagen avslutades med att åka till Erik och lämna ett headset medan Jonas städade huset så det var fint när hans föräldrar kom hem efter två dagar i Varberg. När jag kom tillbaka från Erik somnade jag i soffan medan Jonas städade klart, haha!
Nu ska jag och mamma åka till IKEA en sväng, köpa lite traokiga kökssaker.. Tjing tjing!

...
Jonas städar för fulla muggar

...

...
Här är det ordning! Haha, hittade mina skor fint upphängda, haha!


När jag kommer hem blir det ett videoklipp från igårkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0