Godmorgon

Igår var trevligt, jag tyckte jag klarade det andra släktkalaset också.. :) Jag gillar Jonas släkt, men min klara favorit är verkligen hans farmor. Jag gillar dig, Ingergärd!
Tog ett kort och det var när jag och Jonas lämnade Tobbe i Nissaström där han skulle bli upplockad.
När jag kom hem mös jag och mamma i soffan med sex and the city och tortillachips..

Vanan från Nissaström att vakna åtta och äta frukost halv nio sitter stenhårt, jag vaknar av mig själv vid åtta och kommer på mig själv varje dag med att äta halv nio. Framtills nu har jag fördrivit tiden med att ta mig an strykberget här hemma, medans mamma har börjat städa källaren. Här ska bli fint tills Oscar och pappa kommer hem!
Om en halvtimme kommer tanten från smittskyddsinstitutet, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0