11:48

Igår, att träffa Hedvig, med Catharina var väldigt TREVLIGT! Nu får det inte ta för lång tid innan vi ses igen säger jag bara! Vi är verkligen bäst!

Godmorgon! Jag gick upp för knappt två timmar, då har jag bara ätit frukost och tränat min lilla hund i apportering, han verkar ha väldigt svårt att förstå att han ska jag mig den i handen.. Han kommer nog förstå någongång.
Idag är planen att softa fram tills efter lunch, då ska jag in och jobba med att sortera papper (se första bilden..), kanske får jag sällskap? :)
När klockan närmar sig halv åtta ska jag ta mig bort till friskis och gå på en timme arobic. smile
Så är planen just nu, men den kan ha en tendens att ändras om något roligare dyker upp, kanske.. Haha!  

...
Dessa lådorna ska fyllas med papper som ska ligga i bokstav och datums-ordning... Suck!

...
Träningsväskan är redan packad!
(så då finns det tid att städa skrivbordet kanske? haha)

Kommentarer
Postat av: HANNA ♥ esth.blogg.se

sjælvklart, gør så! :)

2009-07-21 @ 11:59:39
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: ida

åh gud va kul med aerobic :) de är ingen aerobic förrän nästa vecka här, sommarschemat är inge skoj. längtar till hösten när alla passen kommer igång igen :)

2009-07-23 @ 12:19:07
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0