Nyårdagsmorgon

(Som de flesta som läst idag har ni nog förstått att Catharina bloggade från fel blogg igår!)

Vi somnade runt fyratiden igår, så när vi vaknade till liv vid elva tiden var vi riktigt off.
Och känslan jag fick när jag gick ner till köket halvdöd och mamma tagit all disk och städat undan gårdagen, var väldigt bra.. Hon hade också gjort frukost till oss tre och efter frukosten fastnade vi framför 'barnen i bullerbyn', vi hade jättemysigt och tittade på det i mer än en timme.. haha!
När mamma kom hem vid två, halv tre körde hon hem mina pinglor och jag har fått mat i magen + hunnit träffa min pojkvän nån minut när han var här och hämtat lite saker sedan igår. ..
Nu lyssnar jag på Whitney Houston, ska skriva om igår och stortrivs med livet!

fint väder

frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0