Nyårsafton

Redan halvsex kom Amanda och Kajsa hem till mig och Catharina. Dem fick hålla oss sällskap när jag stressade runt, sminkade mig, bytte om och letade efter svarta nylonstrumpbyxor. När Jonas, Jakob och Marcus Mascara kom hit var jag klar på sekunden, haha.. Vi spelade Buzz - the mega quiz, under tiden som lilla Evelina kom och jag och Catharina misslyckades lite med matlagningen (HAHA).. Jag och Catharina kunde iallafall efter att ha eldat en gratängform potatisar, bjuda på hasselbackspotatis, pepparsås samt fläskfilé. Kvällen fortsatte med älskade Sing Star och jag fick överskottsenergi (...) hahah.. Till efterätt åt vi glass och hallon, hihi.
Strax innan tolvslaget gick hela gänget ner till sennan och tittade på fyrverkeriet. Att ha någon att pussas med på tolvslaget var pricken över i:et! Mötte upp Carim, som var så fin så fin i slips, haha! :)
Hemma hos mig drack vi ur fina glas och räknade gott nytt år-sms. Vid halv två, två åkte killarna hem och Kajsa och Amanda förgyllde vår kväll fram tills tre, då det var tjejsnack!
Väldigt trevlig nyårskväll!


trevligt
<3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Marcus Mascara ;D

2009-01-01 @ 18:17:37
Postat av: Amanda

Ha en bra kväll! :)

2009-01-01 @ 19:02:00
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Hej! Tycker du att man ser jätte mycket på mina bilder att jag har löshår? Vill veta, för isf skall jag klippa det kortare. Har du några tips för löshårsclips?

2009-01-01 @ 20:07:13
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Lina

halkar in o önskar dig en god fortsättning på år 2009 :)

2009-01-01 @ 20:56:47
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0