Nya platt/lock-tången

Under dagarna jag inte bloggat, har jag hunnit med att köpa ny lock/platt-tång. Eftersom mamma är mycket och reser, blir det ofta bråk om lock- och plattängerna. Självklart, vill båda ha platttången (locktången är bara aktuell om det ska vara festligt..) och mamma brukar vinna och får ta med sig den superbraiga Tony & Guy-plattången, och "jag får ju ändå locktången", som om nån ville ha den? haha. Nu har vi iallafall utökat vår familj av hårprylar - med en lock+platttång - supersmart och supersnygga lockar.
Nu kommer det bli bråk om vem som ska få ha med sig den här eller Tony Guy.
Jaja, man kan ju faktiskt locka med Tony Guy-platttången, men det nyaste är alltid roligare.
Iallafall heter den Split Iron 2225CE och kommer från Babyliss!

... ... ... ... 

 

Kommentarer
Postat av: VANESSA

sv; haha visst är de så!?`:o

2009-01-12 @ 18:01:38
URL: http://vcasarotti.blogg.se/
Postat av: dena

riktigt fina lockar blev det :) själv brukar jag locka med min plattång, tycker det blir rätt bra, men klart det är kul att ha en locktång också=D gud så söt du är på din headerbild.

2009-01-12 @ 18:03:41
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0