Ett skrivbord med te

Nu har jag gjort tre koppar te som jag ställt brevid laptopen, haha. Igår gick jag och la mig klockan nio, trodde att jag skulle vakna upp som en ny människa och fantiserade om hur frisk jag skulle se ut, men jag försov mig en halvtimme ..........

Gud visade just mig ett tecken!!!! hahah, gud. Fem minuters blogg-skriv-paus blev det. Jag gör en klumpig-Susan Mayer-rörelse och två av mina koppar, fulla med tre åker rätt ut över mitt skrivbord. Och här kommer vi till tecknet gud gav mig: Han sa defternitivt "STÄDA DITT SKRIVBORD FÖR FASEN" för teet åker ut över två nagellak, en nyinköpt hankypanky-bh, retorik och argumentations-arbetet, ett kollegeblogg, lampan, mobilsladden, mig själv, julpyntet och ett brev OCH MIN LAPTOP. Jag bara skriker (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIHHH, catharina och inte AAAAAAAAAAAAAAAÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, som förra gången ;).

Nu är allt upptorkat och när jag kommer hem kommer det ske storstädning. Och inom en snar framtid ska jag bjuda in Catharina som brukar hjälpa mig när min garderob behöver tömmas, haha.. (Om jag tvekar på om jag ska slägga eller behålla säger hon bara "den kan jag ta" och det passar mig ganska bra, haha)

Jäklar, nu är klockan mycket.
Håh... Jag som trodde jag skulle vakna aspigg klockan fem och hinna svara kommenterarna från igår...

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja :)

2009-01-14 @ 08:54:26
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: anna

tack så jättemkt :)



ha en bra dag!

2009-01-14 @ 10:26:53
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0