Några fina saker min pojkvän gör som fyller mig med glädje!

  • .. alla mina dagar börjar med att han smsar "godmorgon älskling"
  • .. alla mina dagar slutar med att han smsar "godnatt älskling"
  • .. han förstår mig när jag dubbelbokar saker och ting
  • .. han orkar lyssna på alla saker jag önskar att jag hade och vill köpa
  • .. han är den omtänksammaste jag känner
  • .. han litar på mig, låter mig göra vad jag vill - han vet att jag älskar honom.
  • .. när det händer något roligt i mitt liv, ringer han alltid upp och vi kan prata i timmar om hur roligt jag kommer ha
  • .. han ändrar sina planer för min skull
  • .. han hjälper mina vänner när jag känner mig otillräklig för dem
  • .. han pratar aldrig skit om mina vänner, har aldrig hört honom på allvar säga något dumt om dem
  • .. han hjälper mig med läxor
  • .. han ger mig lektioner i hur-man-får-upp-mopeden-på-stödet
  • .. han ordnar saker jag inte hinner
  • .. när jag ska sova borta smsar han saker jag ska packa (han glömmer inte ens mobilladdare)
  • .. när jag har gympa, smsar han mig och påminner mig om det
  • .. han köper spontanpresenter till mig (!)
  • .. han följer, kommenterar och har full koll på min blogg slaviskt
  • .. han missar aldrig att ge mig en komplimang om jag klippt mig eller köpt en ny tröja
  • .. han blir aldrig arg om jag pratar om mitt ex..
  • .. eller ens om jag använder en present jag skulle ge mitt ex, han följer till och med och förminskar den till mig
  • .. även om jag är osminkad och superofräsh säger han att jag är söt
  • .. han avslöjar små söta hemligheter
  • .. han gillar tjejfilmer
  • .. han kan skriva 25 sms om vad han skulle vilja göra med mig under en kväll
  • .. han bjuder mig på saker å ting
  • .. han stannar uppe på kvällarna när jag vill se en film, bara för att kommentera den med mig
  • .. han äter ben&jerry-glass, som jag älskar (haha, men man kan vara en perfekt pojkvän utan att äta det! haha)
  • .. han glömmer aldrig månadsdagar, inte bara när-vi-blev-tillsammans-månadsdagar utan andra saker också.. .
  • .. när han köper presenter till mig märks det att han lyssnat på vad jag har pratat om
  • .. han har ett liv utanför vårt förhållande
  • .. han älskar mig och visar det för alla! :)

  • jag skulle kunna sitta hela kvällen med söta saker han gör! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en toppenpojkvän!

2009-02-04 @ 15:48:42
URL: http://linabergling.blogg.se/
Postat av: Evelina

Låter verkligen som en superbra pojkvän :) Lucky you!

2009-02-05 @ 06:57:37
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0