19:53 ÄNTLIGEN HEMMA

Nu är jag äntligen hemma från väla och ikea, visst jag älskar det - men ibland kan det faktiskt bli lite för mycket! Människor överallt och grejer man ska ha koll på och pengar, mat och två galna småttingar i form av Wilma och Oscar, samt en virrig (men mycket högt älskad) mormor. Mamma är väl den som håller koll på sig själv, haha!

Det har blivit mycket shopping idag, massor av linnen, klänningar och tröjor inför vår/sommar, vårskor, smycken, smink (...you name it) och EN SKOLAVSLUTNINGSKLÄNNING. Jag är verkligen nöjd med mig själv, jag som alltid kör det klassiska vita klänningen vågade mig på en jeans klänning på avslutningen! Jag vet vad Catharina tänker nu: "Bla bla bla, nöjd med sig själv, bla bla bla... Hon kommer ändå köpa en vit klänning som hon har på sig". Och..ja..nej.. Nog om det! :) Blev så himla glad när jag står i provrummet och expediten säger "vi har en jeansklänning på lagret, skulle vara perfekt till dina långa ben"! Men tack liksom, dessutom var det 400 kronor billigare än förra årets avslutningsklänning från Miss Sixty. Imorgon blir det modevisning för pojkvännen.

Sedan blev det ikea-ruschen. Massa galet där alltså, jag älskar min kusin Wilma! Blev mycket till Rex (en hund kostar..), en ny matta, datorstol! Ja, massa!

Nu missar jag första minutrarna på Familjen Annorlunda!!! Uppdaterar med bilder på dagens inköp senare!

 ...
Underbar klänning från Odd Molly. 600 kr

...
Även shopping-mästare Oscar tröttnade på Gina Trioct.

...
Rydberg's är abslout bästa smyckesaffären i södra Sverige.

...
Mycket ikea...

...
Här "satt" jag.

Kommentarer
Postat av: alexandra





Kul att du gillade inlägget klänningen var supersöt!

2009-04-06 @ 20:31:30
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Madde^^

Är det där Ginatricot i Helsingborg?

2009-07-12 @ 12:43:40
URL: http://maddetilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0