Victorias dag

Ouf, märktes verkligen att jag inte ätit frukost idag, aldrig mer.. Gympaprestationen gick skit och var helt slööö och jättekinkig, min "lunch" blev fil och flingor i matsalen. Jag hade tur och fick äta på hemkunskapen vid halv två, bulgur med kycklinggryta och viltgryta (ni får se bilder när jag laddar upp dagens bilder).

När vi slutat ringde farmor och frågade om jag ville ha skjuss, så hon körde mig hem - skönt att slippa regnet. Hemma läste jag min bok "Wishful Thinking", 445 sidor på engelska som jag ska klippa tills treminen slutar (för att få ett garanterat mvg i engelska). Baby-Rexy låg på min mage och sov menan jag låg och läste trettio sidor, jag älskar honom.
Klockan sex gick jag upp till farmor och åt pannkakor och annans, me like. Nu har mamma kommit hem, jag pratar med Jonas och pappa kommer från stockholm om någon timma. Wie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0