Underbar dag

Nu sitter jag i min rosa frotté morgonrock, helt nyducshad - ska snart sova.
Dagen har varit suuuuper, åkte in tillsammans med Oscar, Andreas och Catharina till stan och drog en runda på stan, hämtade ut biljetter och köpte skor till Catharina. Jag letade efter ett par billiga (andra paret bara denna sesängen) uggs, men det fanns bara om man har storlek 41.
Fikade tillsammans och gjorde bort oss haha.. Klockan sex började bion, Madagaskar 2. Tyckte den var jättesöt! :) Mamma plockade upp oss och hämtade thaimat, så åt vi det med henne här hemma, kollade på Stjänor på is: Har sett lite av rätt många avsnitt, ärligt talat alla får ju 5,0?
När thaimaten var schlut, ringde Catharina; lilla gumman, säger jag bara!

Kvällen har jag toppat med att prata med Evelina och Jonas, uppskattar verkligen er.
Nu ska jag och Jonas smsa i hundra år, sen ska jag sova.

madagaskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0