Flyttning & Johan Palms freaks-fans

Puhhhhh, har varit på mammas jobb hela kvällen. Dem har köpt ny lägenhet, så himla fin! Verkligen i min smak, nu är det mitt uppdrag att inreda där, underbart! Kommer bli riktigt bra, det vet jag.
För övrigt har jag suttit i bråk med bredbandsbolaget hela kvällen, pga av dålig installation.
När vi var färdiga i stan  kilade jag inom videomix, sen beställde jag kebabtallrik (älska!) och pizza till min lilla familj. Plockade upp min bror i Åled, och vovve och pizza i Oskarström.
Hemma kollade vi mitt i Idol, dem tog upp en tjej på scen efter att Johan Palm sjungit en halvmeter ifrån hennes ansikte. Fyfan va hon var pinsam, kunde inte andas, hyperventilerade, skrek och kramade han. Tyckte hon om Johan, har hon ju gjort bort sig så lagom nu, fyfan. Sen åkte han ut också, haha!

johan palms fans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0