Aj?

Har varit på gudstjänst med Catharina imorse, väldigt lång gudstjänst. Träffade Lisa och Lasse :) träffade dem senast i augusti.. Sen åkte vi hem med bussen, sjöng abba hela vägen hem till mig.
Hemma skulle jag övningsköra moped, så jag satte mig och köra, runt runt gården typ.. När jag kört kanske tio varv, så ska jag göra pyttelite annorlunda och jag gasar och kör rätt igenom häcken, jag bromsar med frambromsen och aa.. allt går åt helvete. Catharina dör av skratt och jag dör av gråt. Jag ligger där och har en hel moped på benet och min rygg ligger helt konstigt. Jag skricker och vips kommer en mamma, en lillebror, en hundvalp som vill busa, en skrattade bästis och en pappa som lyfter bort mopeden. Ursh, så ont det gjorde.. När jag slutar lipa och skratta istället går vi in och när jag ser mamma börjar lipa igen och slutar inte förens både mamma, Catharina och Jonas utlovat massage!
Nu ska jag och Catharina gå ut så jag inte förblir grå i ansiktet. Ikväll ska vi umgås med Jonas.

victoria på moped


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0