Inspelningarna är över!

Nu är inspelningarna över, äntligen.. Bara en lång natt av redigeringsarbete ensam haha. Men vad gör man inte? Hoppas på bra betyg här i alla fall för har fått jobba en hel del med detta.
Spelat in nästan tio klipp idag, bra jobbat på fem timmar. Låter så himla mycket, men det går jäkligt snabbt.
Spelade in när jag pratade om historian och då kunde jag och Catharina inte låta bli att springa ner till utklädningslådan och plocka upp en klänning (minnen!) från medeltiden och stoppade in dem i mina älskade pourjeans.. Haha! Så den fick jag ha på mig, min klass lär ju få sig ett gott skratt imorgon iallafall och Baloo kommer mobba mig för all framtid.
 Som grädde på moset fick jag en snygg knut och lite snygga lugg-lockar. Haha, why not?

snyggvicki
(Övre bilden: Ser ut som jag har engelska sjukan)

snyggvicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0