27/12

Nu är klockan tjugo över två och vi har inga planer på att sova, mer än att vi bestämt oss för att dela min minisäng på grund av att vi inte orkar plocka upp extrasängen, haha, tror vi.. .

Dagen har varit toppen: När jag hade städat klart hos mamma kom Jonas upp en stund på kontoret som vi hade för oss själva. Efter nån halvtimma kom även Catharina och vi blev sittade där ett tag, haha.. . Som vanligt var det jag som hoppade upp och ner på bord och stolar och de satt och tittade på mig.
När vi gick ner på stan träffade vi alla vi kände och sen stack vi ner på Nellys, Catharina och jag. Efter det ägnade vi två timmar på att göra av med alla mina pengar!
1610, tog vi bussen till Oskarström, hem till mormor och busade med Märta och Erik. När vi åkte hem kom pojkvännerna hit några timmar och sedan har kvällen flytit på med tjejmys!
Imorgon kommer massa fler bilder; nu bjuder vi på några mysiga bilder från våra fina ansiktsmasker.

grrgrr

Kommentarer
Postat av: emmelie

hahahha! läckert :)<3

2008-12-30 @ 12:51:26
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0