sleeeeeeeping

Klockan är tolv (!), har sovit framtills nu, vaknade elva och somnade om igen.. Catharina har ringt på min mobil, får kolla upp vad lilla gumman vill!

Igår var uppdateringen väldigt dålig, blev fullt upp! I eftermiddag lägger jag upp bilder på allt jag köpte igår.
På kvällen kom min Jonas hit, lagade tacos tillsammans med Oscar, eftersom att mamma var iväg.. Efter tacosen blev det mys (säger dock inte mer här;) ...). Sovit hos farmor i natt, ganska mycket har jag sovit i natt, haha.. . Ouf. Har datorn med mig hit, nu ska jag äta frukost med min poppiga farmor och sedan kila hem.
I eftermiddag kommer Håkis och resten av norrrrrrrrrrrrrrrrrrrläningarna hit, släktkalas sitter ju aldrig fel... 

vera wang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0