Onyttigt inlägg, haha!

Just  nu jag gör jag något riktigt onyttigt, äter micrade little becky's, såå gott. Minns för två eller tre jular sedan, när vi micrade little becky's för första gången, dem blir ENORMA och super geggiga, testa!
Iallafall så ligger jag framför top model 9 och äter mina micrade sockerbomber, looooooveeeeeitttttt!
Pojkvännen och min kära lilla bästis Catharina är i staden och köper julklappar just nu, men om en kvart tar Jonas bussen hem till mig, så vi hinner mysa lite innan jag ska till mormor och morfar och äta kebabtallrik (älska!) och han på lillasysters brottningsavslutning. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och little beckys är? :D

2008-12-16 @ 19:10:23
Postat av: Victoria (bloggare)

Marshmellows!

2008-12-17 @ 20:41:58
URL: http://lillavicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0