Julfilmer i jul

När Grinchen var på tv, kom jag på hur mycket bra filmer och sånt det går på tv under julen. Här kommer de filmer jag tänker se nu fram till jul! Kanske skriver en från 25-31 också, vi får se :)

22 december
Femman, 1735 Nu är det jul igen.. Ganska b-film, men ändå mysig. (Tvåan går på samma kanal den 23:dje 1730)

23 december
Fyran, 1605 Lilla Kycklingen, Jag älskar barnfilm pinsamt mycket!
Trean, 2100 Perfect Day.. Alla har nog sett den, mig och bröllop klickar alltid fint.

24 december
Ettan, 1500, Kalle Anka, ska jag vara ärlig, börjar den bli jävligt dryg (kan inte fatta pappa som sett den 30 gånger mer än jag).
Fyran, 1130, Ronja Rövardotter, :)
Fyran, 2000, Tomten är far till alla barnen, Jag ska spela in denna braiga filmen för när den går kommer tomten till mig!
Tvåan, 2035, Tomten - en vintersaga, Ni vet dikten "Tomten", har lovat pappa att se den tillsammans med honom.
Ettan, 2100, Svensson Svensson, 100 gånger bättre än Kalle Anka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0