Ett sunt inlägg

viktminskning

Är jag den enda som inte tänker på att banta och gå på någon jävla frukt-diet efter julmaten?
Att hårdbanta är för det första ett bevis på att man är riktigt okunning om mat/träning/vikten/kroppen, som man säkert hört en miljon gånger så tar kroppen åt sig ALLT du äter ett bra tag efter banting (= du går upp mycket efter bantning) och bantar du utan att få i dig näring får du inte speciellt snygg kropp heller. Att bara äta frukt, är ganska pantat också, eftersom du som sagt inte får i dig allt du behöver.
Så, nu efter alla julbord -
ÄT OCH VAR GLAD! Alla är inte lika, men med ett bra självförtroende kan du se ut hur som helst. Ta en promenad, spring en runda, träna, men banta inte och håll koll på vad du väger i jämförelse med hur lång du är.
Jag vet vad det innebär att vara grovt underviktig, ingen vill egentligen hamna där.


Nu ska jag sätta i mig massvis med tacos!
Take care! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

För det första så säger du att hård banta är att man inte vet något om mat .. bla, bla, bla . Men det första så är det ju att man inte är nöjd med sig själv, eller ? ..

2008-12-26 @ 01:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0