En liten (stökig) lyckad klassfest

Sitter i linne och underkläder, ska bara få skrivet dagens sista inlägg, prata med Jonas och sen ska jag sova några timmar. Klassfesten blev faktiskt jättelyckad, när jag och Catharina kom dit blev det lite fix och sen latade vi oss på skolans bibbla.. Hm, blev lite snygga kort där ;) Sen kom alla och vi hade lite girltalk med tjejerna, de, berättade om sina killar och förhållande och sånt. :) åT tacos med Oscars klass, sen körde jag och Catharina igång sexkamp, haha.. Gick superbra, bara för vi är så snygga lyssnade alla så duktigt! (Nu har texten blivit enorm, hoppas det inte blir så för er..) Mitt i allt kom söta Jonas och Markus förbi haha.. Åh :) Så vi pausade och myste lite med dem, sen avslutade vi med negerbollskastaren, alltid uppskatttad..! Sen åkte Jonas med oss hem, hihi. Nu är det dags för mig och Jonas att nana. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0