Dagens första inlägg

Inatt har jag sovit bra och ganska länge, åtta timmar! Vaknade av att en liten mysig hundvalp hävde sig upp på min säng och la sig brevid. När vi sovit ihop där lite kom mamma in med frukost på sängen, en macka skärd i småpyttebitar så jag kunde äta dem (tandställningen). Rex och jag myste en stund till i min säng (jag tänkte på er som var på KBK's träning tidigt imorse! haha!), tills vi gick upp och hjälpte till lite i köket.
Nu har jag gjort mig klar för att springa några kilometer med mini-vovven och sen blir det in till stan och jobba med Catharina och babybooboo-Bobby (min städvagn, haha). Jag och Catharina blir nog kvar i lägenheten och myser tills Gospels-gudstjänsten i St Nicolaus börjar.. :)
btw: tio dagar till julafton! ♣

rex 
min lilla älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0