6 + 7 december!

Inga inlägg igår tuttavärr.. Fullt upp hela dagen igår; tränade agilyty med Rex.. Han kommer bli en stjärna haha! Sen gick jag hem till mormor och sov där en timme tills mamma hämtade mig och körde mig hem, äta och till stan. I stan städade jag hela lägenheten och tog halv sex bussen hem. Vid sju kom Jonas och pussades lite med honom tills mamma kom med thai-mat (har ätit det varje helg sen pappa åkte.. mums). Tittade på stjärnor på is med min familia, sen blev det mys, kolla skolkatalogen, killas medmera.. . hihi. Tappade helt tiden, visste inte om klockan var tio eller tolv. Men den var iallafall elva, så vi tittade på britney for the record och myste med te. Halv ett åkte Jonas hem och jag somnade direkt.. Nu sitter jag insvept i min filt, ska börja göra ris och så, sen blir det Lill-Wilmas luciatåg med Jonas, Catharina och Marcus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0