14/12

Sitter och ler nu när statistiken går uppåt, tjoho! haha.
Har en kopp glögg och väntar på att Wallander ska börja igen, smsar med mina kära vänner och har anordnat en liten gulig peppakaksdag imorgon!.

Innan var jag och Catharina i stan, städade mammas kontors lägenhet (har fått egna nycklar nu, wooho). Catharina tog lite härliga bilder på mig och Bobby som jag hoppas kunna visa vi veckan. Vid sex kilade vi ner till St Nicolaus-kyrkan, vi hamnade lite för långt fram, faktiskt kom vi förbi gosspelkören, haha ajdå. Började prata rätt högt om allting, men tanten framför oss ville tydligen höra på gudstjänsten så vi fick vara tysta, haha..
Efter gosspelet sprang vi upp till lägenheten i telefon med Jonas, mamma och dem hade fått sina nya loggförslag (dem heter execc från och med nu!) och jag och Catharina valde den coolaste loggan!
C sprang ner till 40 bussen till sin pappa, medan jag städade klart och vi plockade upp Catharina senare.

Nu är jag hemma, har drukigt glögg och ätit mina näringsersättningar. Har världens bästa musik på, fick ihop världens bästa iTunes-lista, så dansar och sjunger till den nu.
Snart börjar Wallander, godnatt babes!

BRITNEY SPEARS NYA, CIRCUS ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0