Tyst och lugnt

Jag och mamma försov oss lite men, gud va lugnt och tyst (..och skönt) det är utan Oscar och pappa i huset! Man fick vakna av ett tyst tyst "Godmorgon gumman, ska jag väcka dig om tio minuter?Så gör vi frukost då" och inte "får jag låna din dator?", "HALLÅ? HÄR KOMMER REX" (Oscar lyfter ner Rex i ansiktet på mig), "KAN DU GÅ UT MED REX?" "din mobil vibrerar" "GÅ UPP JAG ÄR VAKEN!!" eller "Jag är vaken, ska vi hoppa studsmatta? Snälla? Amen dissa mig då!!!!!". Även fast jag kommer sakna Oscar och pappas väckningar om ungefär sex dagar, och lagom till dess är dem tillbaka...

Igår tog  vi en lång promenad med Rex, åt skaldjur och tittade på tre avsnitt av vår nya sex and the city-box och avslutade kvällen med äpple och polly (mamma åt dem mörka och jag dem ljusa). Väldigt mysigt.
Nu är det frukost som gäller, sedan kör mamma mig in för att vi ska jobba lite och sedan springa en runda vid Nissan med vovven. Jag ska njuta av mamma fullt ut tills hon börjar jobba på måndag.

...
PS, jag hatar vädret.

Kommentarer
Postat av: catharina

haha nej, fint väder nu skulle ju inte sitta fint :o

Det är visserligen 20 grader (eller mer?) ute, men det är sjukt molningt och i det vill vi ju inte sola i för då blir det ingen färg!

Vad hittar du på idag? Kan du inte komma hit i eftermiddag någon gång? :) <3<3<3

2009-07-11 @ 13:08:41
URL: http://annaaacatharina.blogg.se/
Postat av: amanda

idag (tisdag) är det minsann fint väder!! =)<3

2009-07-14 @ 16:11:50
URL: http://amandaamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0