Läggdags?

Pjuuuuu, några timmars knåpande med Catharinas bloggdesign är över! Fast det är kul tycker jag! :D Iallafall när det går som man tänkt sig och jag tycker det blev bra! Jag länkar henne när den är officiell, och sen har ni ju hennes adress bland mina länkar.

Igår gick jag och la mig två, på grund av telefonpratande med Jonas. Inatt ska det inte bli så, jag ska sova typ nu och sova fram tills sju, sen ska jag in med mamma och städa + springa. Tanten från smittskyddsinstitutet kommer imorgon också, sen spenderas resten av timmarna som blir kvar hos Jonas, med hans släkt. Vad har man på sig? Chinos och vitt linne? Det hade jag förra gången... Hjälp?

...
smakprov på Catharinas nya design?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0