En dag på stranden

Svaret på min väldigt svåra ledtråd var att jag och Catharina skulle till stranden; så vi har avverkat en mycket trevlig (om man minusar en bit) eftermiddag på Tylösand, delvis med våra manliga vänner Jonas och Erik.
Inget är som stranden med sin bästis, faktiskt! =)
Efter ett par timmar på stranden tog jag och Catharina bussen till Halmstad centrum och där ifrån gick vi (vi kunde åkt bussen, men icke!), hemma blev det lek med hennes gossedjur och vi gjorde några snygga videos och pratade lite granna.

...
Catharina gillar stranden

...
Pojkvännen är i sin egen sin (sport)värld medans han läser sporten ;)

...
Medans Catharina flumm-chattar med Gustav......

...
...har jag trevligt med hennes gosedjur. Här är "Nalle" i Micheal Jackson-pose...

...
... och här är "Nalle" och "Katten". Jag frågade om dem var vänner, fick inget svar riktigt, men dem är iallafall nästan lika bra vänner som mig och Catharina faktiskt.

Planen var att sticka och doppa mig i Öja med Jonas nu på kvällen, men det blev ingenting med det, tyvärr.. Men sommarlovet är långt och Öja finns kvar.


Kommentarer
Postat av: catharina

Det blir en (mysig) dag på straaaaaaanden :D <3<3

2009-07-17 @ 23:27:51
URL: http://annaaacatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0