Älskling-Jonas födelsedag

Nu är klockan cirka tjugo över tio, jag hade lovat mig själv att vara hemma tidigt (sömnbrist) och det blev ganska okej ändå, vi fastnade framför tvn hemma hos Erik på slutet haha.. Vips var klockan nio? Det har varit en minst lika trevlig dag som igår med Jonas. Som vanligt blev jag sen, men när jag var där vid strax innan fyra fick jag jordgubbstårta och några av hans släktingar var där. Vi gömde oss för hans kusiner i Tobbes rum, haha.. Lite hit och dit med hans kusiner, tillslut försvann dem och vi tog två muggar och plockade blåbär och smultron som vi åt med mjölk sedan. När smultronen och blåbären blev det pusskalas, och efter det åkte vi till Erik. Hos Erik var det minnesstunden av Michel Jackson på tv, så det fick bli det en stund. Sen körde Erik med oss hem (hem till oss tänkte jag skriva, men jag bor faktiskt inte hos jonas ;)) till Jonas, och sedan sa jag hejdå till Jonas och Erik och körde hem.
Jag och Carl skulle egentligen bada nu, men jag tror jag dissar det. Jag ska packa mina saker till Göteborg imorgon och Rex saker till Rex, som ska sova hos en nära vän till mig, Amanda när jag är i Gbg.

mums

... 
... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0