Nyvaken

Nu ligger jag i sängen med min bärbara älskling, lyssnar på Beyonce och bloggar. Min lilla hund ligger brevid mig och trycker in sin nos mellan datorn och kudden, haha..
Lite senare idag ska jag till min farmor och fira henne för hon fyller 77. Hon är faktiskt en jättebra farmor, speciellt för att vara 77 år gammal. Hon ska bland annat få en digital tavla, som jag ska fylla med bilder, så jag ska bryta mig in i min gamla dator och fiska upp lite bilder. Kanske lägger jag upp några gamla här? ;)

juni
lilla vovven + oscar

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi tack :)



Ja barn är verkligen underbara!



Söt liten vovve du har.. verkligen! Hoppas du får en underbar dag!

2009-01-02 @ 09:40:59
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0