50 saker du inte visste om mig

1. Jag har aldrig färgat håret
2. Har alltid velat ha ett storasyskon
3. Bär nästan alltid pärlörhängen
4. Älskar att bli pillad i håret
5. Jag är väldigt nöjd med mitt liv
7. Jag har inte ätit godis sedan mars
8. Jag rör på mig minst fem gånger i veckan
9. Min pappa har alltid pendlat eller jobbat utomlands
10. Jag önskar mitt hår var jättejättejättelångt...
11. Jag äter B-komplex tre gånger om dagen
12 Jag har aldrig tyckt om djur förrän jag fick min hundvalp
13. Sedan jag började ettan har jag varit hemma från skolan pga sjukdom 2 dagar
14. Jag har alltid nagellak
15. Jag är väldigt självständig..
16. Och hatar grupparbete
17. Mitt största komplex är mina öron
18. Jag kan bli väldigt arg
19. Jag har svårt att säga nej
20. Hatar att ha tandställning
21. Jag älskar komplimanger
22. Jag tycker om att spela sällskapsspel
23. Jag lägger ner sjukt mycket pengar på fika
24. Jag tycker nästan alltid som min mamma
25. Skulle behöva sova flera dagar i sträck
26. Hatar lata och egoistiska människor
27. Om jag ska bli känd, vill jag bli känd som nyhetsankare
28. Mina hälar är extremt fula
29. Nouba är världens bästa sminkmärke
30. Redan på torsdagen kan jag tänka att det är bara fem dagar till desperate housewifes
31. Jag är pluggis
32. Jag har en miljon smeknamn
33. Jag älskar fet mat som pizza och hamburgare
34. Jag älskar att spela tv & data-spel
35. Jag är perfektionist
36. När jag fick min klasslista för högstadiet, grät jag
37. När pappa är iväg (typ alltid) sover jag i mamma och pappas säng, på pappas sida
38. Julafton är överskattad, tycker jag
39. Jag är väldigt glad att jag har dem föräldrar jag har
40. Jag skiter fullständigt i miljön
41. När något går åt helvete, ringer jag min mamma och frågar vad jag ska göra
42. Jag kan sova med hur många kuddar som helst
43. Mina favoritfärger är guld, vit och brunt
44. Fotboll är inte min grej
45. Jag är tävlingsmänniska
46. Jag har bra självförtroende 
47. Älskar att resa!
48. Jag blir väldigt lätt brun
49. Jag skulle kunna bränna en miljon på femton minuter
50. Thaimat är min älsklingsmat

Kommentarer
Postat av: :)

varför grät du när du fick skollistan ?

2008-11-29 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0