Stressigt

Nu springer jag runt med dammsugaren och försöker få dammsugit här samt degina Emmelies blogg (kommer länka så ni får se, men hennes och hennes mammi's blogg finns i menyn).
Halv tre åker jag till stan, där jag ska göra ett par ärenden (mer vin till pepparsåsen, köpa godis, fixa diadem mm.). Ska även gå inom min frisör, där Oscar ska klippa sig idag - inte för att kolla på Oscar utan att få prata med min favoritfrisör, haha!
När jag kommer hem ska jag sminka mig och byta om för att möta upp Cedås och äta med dem på Lilla Helfetet.
Och nu ringer Jacob, tjing!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill bara tacka för en underbart bra blogg. I Love it :)

Sedan undrade jag med, vart klipper du dig någonstans ? Jag behöver nämligen klippa mig och det skadar ju inte om du ger mig ett tips :D

Sen vem klipper dig med ? Ditt hår är så fint, tack på förhand <33

2008-12-30 @ 14:18:50
Postat av: Victoria (bloggare)

Tack så mycket!

Jag klipper mig på Vild & Vacker (i Halmstad), min frisör heter Susan och är världens bästa! :) Rekommenderar henne starkt.

2008-12-30 @ 17:20:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0