The maze

När jag mellanlandade mellan gymmet och bruksklubbs-rundan idag tyckte Oscar och Gustav att jag skulle spela ett spel. Och det är inte så ovanligt - det kan vara spel där pingviner är servitörer eller liknade; så jag testade. Något lurt måste jag insett att det var, eftersom Oscar smygfilmade. Men dum som jag är spelade jag spelet..
Spelet var nämnligen ett superlätt spel, man ska inte röra väggar med musen. Inget händer, mer än att man får börja om om man rör vid väggarna - fram till level 3. Där når man en omöjlig gång, rör man väggarna där kommer världens läskigaste gubbe upp och skriker... Här är min reaktion....



..... Men jag var inte ensam om att reagera. ;)



och http://www.youtube.com/watch?v=oh87njiWTmw (den går inte att bläddra in.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0