8:39 On the road again

Nu sitter jag och äter superfrukost, gäller att ladda upp ordentligt inför heldagsshopping i Helsingborg idag (mamma får betala för mig, Catharina - jag lovar, annars pratar jag med dig!). Vi ska hinna med väla & ikea är det planerat, så det blir roligt.
Vid åtta lyckades jag äntligen ta mig upp, vid åtta gick nämnligen deadlinen för att Oscar fick "ta till vilka metoder som helst" för att få upp mig.. Piggnade till i duschen, släppte ut Rex, slappade lite framför Vakna med the voice och gjorde frukosten som jag äter nu.

Nu ska jag städa upp här, kanske hinner upp med en dagens outfit (just nu är den morgonrock...) innan vi åker, när jag kommer hem uppdaterar jag direkt!

...
Kan vara skinkan på min macka som har fått honom att hoppa upp på pallen?
Som tur är kan han reglerna om victorias-mackor efter ett par missöden, haha!

...

...
SUPERFRUKOST, består alltid av minst två koppar te...

Kommentarer
Postat av: Älskling<3<3<3

Jag ÄLSKAR dig Victoria!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-04-06 @ 11:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0