SATC, mysdressar från OM och att spara

Nu har jag kommit hem, lite frusen efter en kall cykelrunda hem så nu har jag laddat upp med te och muffins. Top Model 3 är på, i väntan på att sex and the city ska börja. När SATC är slut ska jag göra min engelska uppsats, laga mat till mig och invänta min mamma och bror..
Bloggdesignen är snart klar och jag är redo att på börja älskade Catharinas design! :)

...

Om jag hade råd skulle jag deffernitivt lägga ut lite pengar på ett mysigt set från oddmolly.. Åh. Men jag sparar. Sparar som i att inte köpa onödiga saker. Och om jag hade råd till mysdressen, skulle jag ha massa andra saker att köpa som var viktigare.
 
Natalie och min konveseration i bussen herromdagen.
- ... Jag sparar ju till en ny mobil. Men det är tråkigt, säger jag.
- Ja!!! Spara är så tråkigt. Men menar du verkligen att du sparar?
Natalie fick det verkligen att låta som ett skämt.. Haha!
Och det är det väl snart..

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Sv: jaaaaa! =)=)=)

2009-03-19 @ 13:06:07
URL: http://pontusblondin.blogg.se/
Postat av: catharina

du får gärna göra min design :)

men jag ska bara fixa lite foton och sånt, så någon gång nästa vecka kanske? :) <3<3

2009-03-21 @ 19:32:36
URL: http://annaaacatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0