Älska söndagar

Jag älskar söndagar, man kan bara ta det lugnt och "hitta på något lagom", och sen är det ju beck klockan nio.
Söndagar är en perfekt bio-dag (om man bortser från att bussarna går två gånger om dagen och att de bästa filmerna aldrig kommer till halmstad), så jag och Evelina hade ju planerat att gå på bio, men det sket sig. Nu ska vi iallafall ut och äta på Guang Dong House på Köpmansgatan. Det var typ hundra år sedan vi åt där, men ändå känns det som man känner de som jobbar där, haha. Nu är jag sugen på ris och någon kycklinggrejs de har där!

Vi hörs när jag kommit hem! För nu börjar jag få lite brådis.

.


Kommentarer
Postat av: emilia

så fin bloggen har blivit gumman! <3

2009-03-24 @ 14:04:09
URL: http://eemilia.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

söndagar kan vara nice, men tråkiga ibland :P

2009-04-05 @ 19:00:20
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0