Update + Bästa-göra-sig-i-ordning-låten

Det blev ingen bloggning igår när jag kom hem från Jonas och hans friends. Hos Jonas var det väldigt trevligt, även om det blev mindre trevligt mellan att jag lämnat Jonas place och till att jag hamnade i min egen säng.. Nog om det. :)

Idag har varit en jäkligt seg dag, har städat köket med mamma hela förmiddagen och en bra bit på eftermiddagen, tills jag skulle hämta min cykel i Sennan. Bara för att kontrollera smsar jag min pojkvän (Jonas) och ska kolla så han och hans kompisar inte är i Sennan, så jag skille slippa träffa hans vänner, med tanke på hur otroligt snygg jag var.. Haha! Då får jag tillbaka smset "Jo (a)".. Dem var visst i Sennan. Ajdå ;) Jag hade turen att det bara var Jonas och en av mina närmaste killkompisar, Ludvig. Umgicks jag med dem tills dem åkte till stan och det blev kul. =)

Nu är jag hemma och ska börja göra min iordning, jag ska nämnligen till Söndrum med Catharina och träffa Ebba och Hanna! Vi ska laga mat och sånt mysigt! Kommer bli super!

Ikväll lovar jag att blogga när jag kommer hem, oavsett tid. ;)

Bästa göra-sig-ordning-låten just nu, hahah!



JAG SKA GODKÄNNA OCH SVARA KOMMENTARER NÄR JAG KOMMER HEM! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg med självkänsla och där positivt tänkande ligger i fokus

Det var ett tagsedan jag lyssnade på den låten, tror det var vid studenten.. 2007.. haha! Men den är härlig!:) Kram

2009-07-23 @ 17:45:12
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Filippas corner

sv: Då är vi två! :D

2009-07-23 @ 18:18:35
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0