Mysig dag tillsammans med pojkvännen

Väldigt sen uppdatering idag. Förlåt.
Men jag har haft en mysig dag idag måste jag säga :). På förmiddagen virrade jag runt i stan tillsammans med min familj, köpte en hel hög nya träningskläder; lagom till gymkortet. Wie!
Strax innan ett möter jag upp pojkvännen och vi går på bio: Yes Man. Vi skrattade bra ett par gånger, hihi. När bio var slut, trodde vi klockan var en timma mer än den var så vi blev lurade på ett par bussar.. but but, vi fick en promenad, massa mysprat och friskluft!
När vi äntligen kom hem till honom blev det übermys & nu sitter jag hemma och väntar på att oxfilén ska bli klar.


pojkvän
Han kan posen ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0