Hej friends!

Nu går bloggen verkligen frammåt, så himla roligt!

Jag har haft fullt upp med att vara på trafikskolan idag, så har inte hunnit blogga alls.
Iallafall, slutade skolan ett par minuter tidigare och stack bort till Fartvinden, där jag träffade Jelena. Vi satt på två timmars teori och antecknade och hade oss, sen skulle vi ut i minusgrader och köra moped. Det gick jättebra och jag klarade det! Hahah :) men för alla i trafiken, mig själv och pappa (som betalat mopeden x) så får vi hoppas att jag aldrig behöver köra någonstans där det står tio koner i på rad, haha..

jelena och erik

Dagens citat från mig var iallafall, när jag skulle förklara den här skylten (som betyder väjningsplikt) 
"Nu har jag väntat klart och bilen har kört, så nu tänker jag faktiskt köra!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0