Världens bästa dag

Hej! Hoppas ni har haft en toppendag, min eftermiddag har varit supermysig!
Efter skolan åkte Jonas med mig och lilla älskade Evelina till stan, letade chinos till mig SOM VI HITTADE! Jonas hängde med på fika på espresso house och sedan köpte vi chinos till Jonas också.. . Dem var nästan finare än mina, hihi. Vi hade iallafall jättemysigt på stan. :)
Sedan tog jag och Evelina bussen och kollade vår förra dansgrupp.. Saknar tjejerna och stämningen bland oss tjejer, mer än dansen.. Åh! Tyvärr hinner inte mitt liv med dansen just nu och känner att sen är det försent för att bli riktigt duktig igen.. . Men ni som har fortsatt, ni är så duktiga!


dans

....
Älskling letar chinos! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0