Tisdagkväll = Desperate Housewifes

Har varit dålig på att uppdatera, jag vet!

Har tittat på Desperate Housewifes, ätit nachoschips med cheddardipp till med mamma.
Desperate Housewifes är det allra bästa som finns, jag kan tänka på fredagen att "va bra, nu är det bara några dagar kvar till tisdag". Jag är sjuk.
Nu ska jag snart sussilussa i den stora dubbelsängen tillsammans med min baby Rex haha..
Både i söndes och måndes låg jag och Jonas och smsade och ringde till tolv, sen ska jag väcka oss två klockan sex varje morgon. Sex timmars sömn blir ingen skönhetssömn. Nu måste jag sova, smsar han får jag försöka ignorera, det är min dag att rasta Rex imorgon bitti. Laddar upp lite bilder från dagen, sen ska jag sova. Jag lovar!

desperate housewifes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0