Lat-dag

Lördag morgon, vaknade runt sju-åtta.. Önskar jag hade kunnat sova länge, men whatever.. Satte mobiltimern på 1 h och 30 minuter och läste min bok Wishful Thinking men min sussade valp brevid, efter en timma vaknade Jonas, så smsade jag med honom istället haha.. Nu har jag gått upp, skulle göra frukost, men jag orkade verkligen inte, så jäfla lat idag.. Skärde upp två apelsiner och bestämde mig för att blogga istället. Men ska ta min hallonkräm sen, mumma!

Idag på för och eftermiddagen ska det pluggas, mycket..
- Engelska
- Sex och samlevnad
- Svenska, grammatik
- Samhällsekonomi
- Matte
Ursh, alla slut prov ligger kommande och nästa vecka, men det är bara kämpa på.. Vill inte ens tänka på hur det kommer se ut med prov och sådant när slutbetygen ska sättas till våren.

Ikväll ska jag på bio med Catharina, Andreas och Oscar! Det ska iallafall bli trevligt! :)
Nu ska jag sätta igång med engelskan, jippiii........


Kommentarer
Postat av: JOANNA

haha gumman lycka till med pluggandet!

2008-11-29 @ 11:32:57
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: en tjej

Varför grät du när skollistan kom ut ?

2008-11-29 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0