Godmorgon

Sitter här ni i trosor och linne med jonas nycklar runt halsen (får inte glömma dem) och dricker svinvarmt tee. Åker till skolan i joggingbyxor och tröja idag, har gympa direkt så byter jag om sen :)
Ska ha på mig ett par jeans som jag köpte i femman och kan ha fortfarande (går i åttan nu!).. haha! jaja, det är väl kul? ;)

Ikväll blir det riktig hemmakväll, eftersom pappa åker på måndag så blir det hemmafredag. Kommer sluta med att vid elva ligger mamma, pappa och oscar och sover, jag går upp och popar popcorn och tittar på min favorit "Forest Gump" och sen sitter jag vid msn eller på sms med Jonas, haha! Jag lovar.

couscous
Nej, detta är ingen djurblogg, men kusinernas katt är så himla söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0