Fullt i programmet

Orkade inte skriva igår och inte i morse heller, haha..
Har iallafall varit i kyrkan tillsammans med Catharina och massa andra. Just när prästen pratar och sånt är väl inte så roligt, men (det förbjudna) kompispratet i bänken är alltid trevligt.
" - Fan va här är kallt, hade Jesus ingen känsel? " Smart citat av min lilla Catharina.

Nu har jag kommit hem, har världens längsta lista med grejer att göra. Snart ringer Jonas och vi ska prata liten stund, jag ska städa rummet, springa, vattna, duscha hunden, måla en dörr, göra matten, läsa engelska boken, svara på brev, packa ur och packa väskor bla bla bla.

Skriver mer när jag är klar!
Det var så mycket lättare när man var mindre,

liten victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0