Äntligen fredag

Har kommit hem från skolan och har varit hos farmor och ätit prinsesstårta (hur gott är inte det?).
Helgen är full av planer, så det kommer bli en mycket trevlig helg, det känner jag på mig! 
Ikväll åker jag till slättåkra och träffar vänner, stannar där hela kvällen är planen. Imorgon ska jag och fyra andra nära tjejkompisar gå på Patrik 1,5, vilket är planerat sedan vi var på sex and the city i somras! Söndag är ganska tom, med bara en gudstjänst och kanske lite tid att varva ner och ladda upp för en ny vecka.
Ska också försöka bli klar men en slags sammanställning av delar  från en privat dagbok, känslor och sanningen bakom falska rykten runt mitt och mitt ex bryt, för snart tre veckor sedan...
Mycket känslor och privata tankar, kanske lägger upp det här, kanske inte
.

Laddar upp lite trevliga och trevliga bilder från idag

catharinaludvig & min fot :Dalbin på franskan, ny frisyr?otydligt, men här dansar lila catharina gumman och sjunger till sin mobil på knäpptysta franskan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0