Te x2

(Blir så nöjd varje morgon som jag hinner blogga, haha!)

Victoria är faktiskt riktigt sjuk, men att vara hemma idag känns himla onödigt, sista riktiga skoldagen, fylld med film och skåpsstädning. Får knarka halstabletter (gärna mer än en samtidigt) och prata teckenspråk.
Nu sitter jag med två superheta koppar te utan socker som min hals behöver, ouf.. .
& efter skolan önskar jag att jag kunde åka hem, men nix. .. har lovar brat-Oscar att vi ska julhandla det sista (julklappar, saker att ha på sig på olika saker åsånt), sen ska jag bjuda min lillebror på espresso house som vi tycker om!
en femma på att båda ska ha tomtelatte & marshmellow chunk cookie, haha..

Nu ska jag klä mig och fortsätta väcka min trötta pojkvän jonas (har skickat 21 sms nu.. .), haha!

oscar <3
Oscar med chokladsmootie

<3
<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack så mycket! Alltid lika roligt att höra :)

2008-12-18 @ 09:29:39
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0