Tacoskväll Sue

Nu sitter en osminkad Vicki och ska snart iväg till Sue. Hos Sue blir det avslutning på julen och vi kominerad det med att dissa all julmat och äta tacos istället (bra tradition), skulle vår familj få bestämma skulle det inte bli nån julmat alls kan jag säga, vi skulle äta stark hämt-thaimat, oxfile eller nacos, haha!
Ikväll ska jag ha på mig min nya vita tröja med vek, tillsammans med (håll i er nu) ett par pärlörhängen och en ny herrklocka. Jag kör med lite färg på fransarna och lite diskret skimmer på ögonlocken, det blir lagom.
Nu smsar pojkvännen söta sms till mig, haha!

vad tycker ni om min klocka?

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Snyggt! =D

2008-12-25 @ 18:15:27
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0