Nu stressar vi vidare!

Hemma från stan, har faktiskt hunnit spela lite sims också.. haha! Nackdelen är att man glömmer allting annat som ska göras :P
Nu har jag tvättat andra tvättomgången, ska snart upp till farmor och käka lunch där, springa ner till bussen (igen) och åka in med Gustav och Jonas, fika, köpa något till Gustavs mamma och ett par jeans till Jonas. Vidare till Åled, hem till Catharina, vidare till Amanada tillsammans med Catharina och kolla alla HSM-filmer!.. Jesus, haha..

Har fastnat för lite bröllopsbilder (jag är helt fixerad), men nu ska jag slita mig och sminka mig så Jonas och Gustav slipper skämmas för mig, haha.. Lägger ut massa klänningar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0