Mysig dag

Nu ska jag skriva lite mer i bloggen, betygen är satta och jag kan slappna av lite gran på kvällarna. Jag ska sova igen lite sovtid nu, ska bara skriva här.
Redovisningen gick toppen, jättebra! Älskling tog bussen med mig hem och myste tills han skulle på konfa, städade huset och gick upp till farmor, åt soppa där (har spänt tandställningen, aj!) och sen sprang jag hem till evelina som jag tillbringade resten av kvällen tillsammans med.
Vi tittade på 27 dresses och åt Cookie Dough! Riktigt bra film, tycker vi iallafall.

Imorgon ska jag förmodligen umgås med söta-Jonas, ska bara kolla upp med mamma om hon kan hämta mig i skogen.. hihi.





<3 + evelina + cookie dough+27 dresses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0