Lördagen

Ouf, började morgonen med ett par ipren och sen luffa upp och äta frukost tillsammans med dem andra, förutom Carl haha, som fortfarande sov och Lina som åkt iväg på sitt lussande, tycker verkligen synd om henne!
Sminkade och gjorde iordning mig. Åkte ner till A6 och gjorde av med en hel del pengar (fråga Jonas), jag har helt förträngt hur mycket pengar, haha, men en ny garderob och smyckesskrin har jag iallafall! Farmor får iallafall ge mig världens mjukaste morgonrock som passar perfekt till mina rosa sheepherdtofflor, puss på det! Och sen blir det en hel del pengar till julrean över!
Avslutade A6 med en jättegod kycklingsallad och vips kommer Linas tåg förbi (tog bara en bild på Lina, vilket jag ångrar som sjutton!) Tittade inte så mycket eftersom vi ändå skulle till Kristine-kyrkan och titta på det senare.
Hemma på Ladugårdsgatan igen blev det slappt framför "Rent Hus" och sen ner till kyrkan och kolla på mysiga luciatåget i en jättestor och fin kyrka. Lina sjunger verkligen jättefint.
Sen i Linas sällskap var det dags att åka hem, hade lätt kunnat stanna ett tag till..


morgontrött
sallad

dålig bild på jönköpings lucia

<3

Kommentarer
Postat av: Kusin Lina

Vickan! Det betydde så mkt att du kom och kollade!

Och vad bra blogg du har. kul att läsa nu när vi inte ses så ofta.

Ta hand om dig stumpan!

pussokram Lina

2008-12-18 @ 21:46:29
Postat av: Victoria (bloggare)

Jättekul att träffa dig och se det jättefina luciatåget.

Ha hand om din favorit-Lina!<3

2008-12-18 @ 22:03:24
URL: http://lillavicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0