Lite friskare, lite snyggare

Jag känner mig lite friskare idag, även om jag forfarande är grymt förkyld ska jag åka till skolan.
"Jag ska åka till skolan imorgon, bara för alla tjejer är så sexiga", sa Ludde igår, haha.. Han har faktiskt rätt, på julavslutningen klär alla upp sig lite gran, det ska synas lagom att man klätt upp sig, men på sommaravslutningen ska man köpa klänning och skor länge innan (eftersom jag alltid är värst, köpte jag min i januari förra året), men på julavslutningen ska man vara lagom.
Tycker jag har lyckats ganska bra idag, lägger ut om det senare. Nu ska jag måla naglarna och locka håret!

Kommentarer
Postat av: Susan

fin blogg ;)

2008-12-19 @ 17:58:59
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0